YOU CAN SHOP HERE. ask if u want: ad1ck@interia.pl

galaxy

Najtrudniejsza koszulka jaką do tej pory zrobiłam :)
Tę możliwość dał mi Michau
Koszulkę wykonywałam w większości farbami Fevicryl ale także flamastrami STAINED


ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA
Wyraź swoją opinię 

A teraz pokażę Wam jak do tego doszłam :)


Etap I
Wydrukowałam naklejkę, wycięłam ją dokładnie i nakleiłam na koszulkę po to aby móc zrobić kosmiczne tło 


Etap II
Ciapam, ciapam, ciapam farbą gdzie popadnie 





Etap III
Odklejam naklejkę i wypełniam puste pola



EFEKT KOŃCOWY :)




2 comments:

  1. Ale świetne :o te farbki długo się utrzymują?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są o wiele trwalsze niż flamastry :) A flamastry dają radę, tylko intensywność koloru wraz z praniami jest coraz gorsza. Farbki o wiele lepsze :) Najlepiej spytać ludzi, którym już robiłam koszulki. W lipcu będzie ankieta, gdzie każdy klient będzie mógł ocenić trwałość malunku na koszulce.

      Delete

 

Popular Posts

Przekaż darowniznę/Donate

About Me

My photo
Ad1ck's blog is about her hobbies which are: design, hand made stuff, photography, lomography, drawing and playing piano. Blog is her main portfolio and site where she wants to exchange her ideas with everybody Ad1ck wants to fulfil people dreams, especially T-shirt dreams. © ALL RIGHTS RESERVED ©
Instagram
Powered By Blogger

Translate this blog

Instagram